۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسلایدر » خبر های اصلی » خبر های گلستان
  • شناسه : 124
  • 30 دسامبر 2019 - 13:37
  • ارسال توسط :
دریافت ۷۰۱ فقره شکایت مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صمت استان
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان

دریافت ۷۰۱ فقره شکایت مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صمت استان

طی آذر ماه سال جاری تعداد 701 فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت ، معدن و تجارت شهرستانها اخذ گردیده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پاسرو ما, حسین طلوعیان گفت : از تعداد ۷۰۱ فقره شکایت مردمی رسیده به ستاد خبری این سازمان ، ۵۶۴ فقره (۸۰درصد ) مربوط به کالا و ۱۳۷ فقره (۲۰درصد ) مربوط به خدمات بوده و بیشترین شکایت های واصله در بخش کالا و خدمات به ترتیب مربوط به سیلندرگاز مایع ، نرخ حمل و نقل ، انواع نان و پوشاک می باشد.

وی افزود : گرانفروشی ، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور در صدر عناوین تخلفات می باشد.

طلوعیان با بیان این که ستاد خبری پل ارتباطی مردم با مسئولین و کوتاهترین راه جهت انعکاس و پیگیری مسائل و مشکلات است ، گفت : آمارها نشان میدهد هروقت مردم مسئولین را جهت پیگیری مسائلشان جدی می یابند راحت تر با آنها ارتباط برقرار کرده و مشکلاتشان را به آنها ارجاع می دهند.

وی ادامه داد : سرعت ، دقت و صحت در پیگیری این مطالبات میتواند این پل ارتباطی را همچنان پابرجا نگه دارد و لازمه این امر علاوه بر تلاش مضاعف پرسنل ، مجهز نمودن واحدهای بازرسی به امکانات پیشرفته جهت تحقق این امر مهم است .در این راستا ستاد های خبری مستقر در ادارات شهرستانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از طریق سامانه ۱۲۴ بعنوان پل ارتباطی بین مسئولین و مردم در سراسر استان ، آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی می باشند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان گفت : مردم عزیز استان می توانند علاوه بر سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به ادارات صنعت ، معدن و تجارت شهرستانها ، از طریق سامانه اینترنتی www.124.ir یا و ب سایت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور به آدرسwww.cppo.mimt.gov.ir و یا اپلیکیشن آپ ، شکایات و گزارشات خود در حوزه کالا و خدمات را ارائه نمایند.

به گفته طلوعیان ، نکته قابل تامل در این خصوص بهره گیری از مشارکت های مردمی در شناسایی به موقع سوء استفاده کنندگان اقتصادی و برخورد با متخلفان و اشخاصی که به قوانین موجود تمکین نکرده و در حق مصرف کنندگان اجحاف می نمایند می باشد ، لذا در تحقق این اهداف ، هیچ پایگاه آماری و نیروی کارشناسی نمیتواند بهتر و سریعتر از ۷۵ میلیون جمعیت مصرف کننده کشور عمل نماید که در تمامی ساعات شبانه روز و در تمامی نقاط کشور حضور دارند.

انتهای پیام/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.