مسافران پرواز گرگان کیش، از بهم ریختگی وسایل و بسته بندی اثاثیه شان و نیز خستگی کودکان و فرسودگی خودشان از تاخیرهای پیاپی، طولانی و بدون توضیح شرکت کیش ایر شاکی هستند.

 به گزارش پاسرو؛ پرواز گرگان_کیش شرکت هواپیمایی کیش ایر برای سومین بار در یک سفر گرگان به کیش در تاریخ های دهم و سیزدهم مردادماه 96، تاخیر داشت.

تصویر خبر سرگردانی و خستگی مسافران شرکت هواپیمایی کیش ایر را از سومین تاخیر چند ساعته این شرکت در این سفر نشان می دهد!

نخستین بار این تاخیر؛ پرواز ساعت 22:30 سه شنبه شب، دهم مردادماه را به ساعت 4:00 صبح روز چعارشنبه معوق کرد! در سفر بازگشت از کیش به گرگان نیز، این شرکت، سفر 19:50 روز جمعه سیزدهم مردادماه را یک ساعت پیش از پرواز؛ نخست به ساعت 50دقیقه صبح روز شنبه و در اعلام دوم به ساعت 1:15 دقیقه این روز معوق کرد!

این تاخیرها در حالی اتفاق افتاد که شرکت کیش ایر نه هیچگونه توضیحی و نه هیچ عذرخواهی به مسافران خود ارائه تسلیم نکرد، این در حالی است که اگر این نقصان در کشوری توسعه یافته اتفاق افتد؛ افکار عمومی، شرکت را علاوه بر عذرخواهی ملزم به جبران خسارت مشتریان می کند.

در این سناریو علاوه بر جایگاه تکریم ارباب رجوع در این سفرها؛ سوال از چرایی این تاخیرهاست که اگر بدلیل نقص فنی در هواپیماست ضروریست این هواپیما از ارائه خدمت خودداری کند و اگر ناشی از عدم مدیریت صحیح شرکت هواپیمایی کیش ایر است؛ ضرورت اصلاح و تغییر فرآیندهای خدمت در این شرکت کاملا احساس میشود.

kish1

kish2

پاسرو آمادگی انتشار توضیح مسئولین شرکت هواپیمایی کیش ایر را دارد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه

توجه!

پاسرو نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمییابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید